vrijdag 30 juni 2017

Ff wachten..., oh nee, nu niet meer

Ik merk het al, het kriebelt bij iedereen, de animo is groot, en het geduld is beperkt. De rugnummers staan op de officiële site en binnen enkele tellen verschijnen langs diverse kanalen al de meldingen dat de rugnummers op de site staan - maar waar blijft toch het inschrijfformulier...
Daar sta je dan in de Albert Hein. Want in tegenstelling tot de vorige Tourtotodirecteur zou ik mijn leven blijven houden, weet u nog?

Dus na thuiskomst is direct het inschrijfformulier ge-update, en dan daag ik u uit om in Google Forms een inschrijfformulier te maken met daarin een stuk of 15 dropdownmenuvragen waarin zo'n 198 renners gekopieerd worden. Met welke browser ik dit ook doe, het wordt traag als stroop...

Maar, en dat is voor jullie natuurlijk de enige nuttige informatie in dit bericht, het is gelukt!

1 opmerking:

  1. Zo mijn team is verzonden. Op naar Düsseldorf (op fietse uiteraard :-) )

    BeantwoordenVerwijderen