zaterdag 7 juli 2018

De Tour is gestart, met in het kielzog de Tourtoto

Tourtotogenoten,

De renners zitten op de fiets. De toto is los!
We hebben 95 deelnemers. Ik beken dat ik snel nog een 95e uit mijn toetsenbord geperst heb om het aantal van vorig jaar te overtreffen. Dat moest mede omdat vaste deelnemer Mudderen (die met zijn maatjes Citron Depressive, Voeckler le Optimistique & Co vorig jaar goed was voor wel 10 inzendingen) liet weten:
"Sorry dat ik geen financiƫle bijdrage kan leveren aan de POT, voor de uitbetalingen Glimlach
Ik doe pas weer mee als Froome niet meer meedoet!"
Jammer Mudderen, we gaan met de ASO en UCI in gesprek om Froome volgend jaar voor jou in te ruilen. Dat maakt de Tourtoto in 2 opzichten aantrekkelijker.
 
Alle inzendingen zijn op een rij gezet. Check of je gegevens er goed instaan, en of je toch geen foutjes hebt gemaakt met de renners (dubbele of meer dan 2 uit 1 team). Mocht je nog een foutje vinden geef dat dan z.s.m. via de mail door. Dan bekijk ik of je vervanger logisch en zonder voorkennis tot stand is gekomen. Anders bedenk ik zelf een vervanger. Gaudin bv schijnt een alleskunner te zijn. Ik zag 'm laatst nog voetballen in het elftal van Uruguay.

Veel plezier met Tour en Tourtoto!
 
Uw Tourtotodirecteur

P.S. Ik stuur jullie dit bericht ook via de mail, met daarin ook info over de betaling. Daarna geen mails meer, alleen maar de site.

3 opmerkingen:

  1. Het was ook m.i. ook mogelijk geweest om Froome uit te sluiten van de Tourtoto. Een gemiste kans en inkomsten voor de POT. Ik wens alle 95 deelnemers veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt er op dat Froome zichzelf al gaat straffen. :-)
    Straks nog een valpartij en hij geeft op.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm, was hij in de 1e Giro-etappe ook niet gevallen? Wellicht is dit zijn nieuwe tactiek...

      Verwijderen