zaterdag 1 juli 2017

Eindelijk!

Jullie zitten er natuurlijk allemaal op te wachten. Waar blijft 'ie nou?
Hoe is het gegaan? Wat is de stand van zaken?

Wel, ik kan u vertellen dat het prima is gegaan. Alle deelnemers deden hun stinkende best. Het zag er professioneel uit, er zat veel tempo in, het ritme lag hoog en fouten werden er nauwelijks gemaakt. En de winnaar? Het publiek!
Mijn dochter zelf was ook tevreden. Ja, het was een mooi dansspektakel.
't Was wel een lange middag, van 3 uur tot 6 uur, waardoor ik de etappe heb gemist en nu zelfs de uitslag nog niet weet. Kan ik zometeen nog even uitgesteld kijken.

Wat de Tourtoto betreft: ik ga nu alle inzendingen verwerken en geef later de stand door.
O ja, wie wil checken of zijn team goed is doorgekomen kan hier alle inzendingen bekijken.

Uw Totodirecteur

1 opmerking:

  1. Ik snap dit wel. Maar ik denk ook dat ik meer dansvoorstellingen heb 'uitgezeten' dan volledige touretappes....doe rustig aan, ook het volledig afschminken van de primaballerina neemt nog wat tijd in beslag. Groet! Dageraad

    BeantwoordenVerwijderen