zaterdag 1 juli 2017

Inschrijving verlengd!

Zoals aangekondigd heeft Google grote moeite met het inschrijfformulier. Gelukkig is dat aan de kant van de invuller geen (of nauwelijks) een probleem (gezien de al bijna 90 inschrijvingen), maar ik kan er niet meer bij (aan de "achterkant"). Dat betekent dat ik het formulier niet meer inactief kan maken. Een vergissing van Google in uw voordeel, u kunt nog in blijven zenden. Zeker ook omdat de eerste etappe vandaag pas na 15 uur begint.
Aan de hand van het tijdstip kan ik zien wanneer is ingezonden, dus als het maar vóór 15.00 uur is gebeurd. Dat krikt de deelname wellicht nog op tot boven de 100...

Ondertussen bevind ik mij bij de dansvoorstelling van mijn dochter (weet u nog, dat leven dat gewoon doorging ondanks de Tourtoto? Alsof er voor die dansers geen Tour bestaat!). Het zal u verheugen dat ik toch wel op tijd thuis zal zijn voor de finish van de toppers.

Een hele mooie eerste etappe toegewenst!

Uw Totodirecteur

2 opmerkingen:

  1. En zijn er nog complete teams over na etappe 1? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 1e etappe was douchen in Dusseldorf niet na maar tijdens de rit. Beterschap Valverde!

    BeantwoordenVerwijderen